Dag 317 - 48 dagar kvar

Asså, det här är ju lite pinsamt men anledningen till att jag inte blogga igår är för mycke vin. Haha, min hostadad bjöd på en massa vin och det sluta med att Mia däcka halv nio..ja herregud..men ska man vara tonårsdottern i huset så ska man väll.

Idag då, ja jo det har varit ganska mycke hockey. Var på bokaffären med pojkarna på morgonen..vi lekte lite och läste lite och bestämde oss (läs jag) sen för att dela en varm choklad på starbucks. Det är så bra med små barn som inte har nåt emot att dela en varm choklad med mig =D. Värre är det med flickan..hon ska ju ha egen...pfft.
Ja, sen va det hockey som gällde. Sverige spöa det där andra neutrala landet med 11-4?..och jag kunde andas ut som svensk igen, var ju inte liiite pinsamt i söndags alltså. Sen kolla jag slutet på Canada - Usa...Usa vann precis..TYPISKT!

Idag har jag och Andreas varit ihop i 2 år, det känns så skumt att vi bara bott på samma kontinen 1 av de 2 åren. Men ja, det som inte dödar det härdar som grisen sa till ekorren. Men jag är så glad att han funnits vid min sida under hela detta år (Andreas alltså..inte ekorren..eller grisen för den delen..fast iofs vi har ju en massa ekorrar på tomtem..så ja men ingen gris..alls alltså).

Puss älskade!


- Du! Jag ger mig inte du! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0