Dag 319 - 46 dagar kvar

Ae nu får det f*n vara nog. Om du har mage att säga att vi inte kan vara vänner längre för att du inte förstår hur JAG?! tänker? Ja, då får de vara så...då har vi (för miljonte gången) satt punkt för detta för alltid!

Ja, idag var en bra dag! Jag var hos Elin heeela förmiddagen och lekte. Mina barn tycker verkligen om Elins värdsfamiljs källare. Sedan fick jag jobba över lite och hämta flickan på skolan, men de va ok =). På eftermiddagen så lekte vi ute..äntligen har mina barn börjat fatta att lite kyla faktiskt är mysigt.

Jag börjar få smått panik nu inför hemresa. Herregud det är ju redan fredag imorgon. Ja jag hoppas verkligen jag gjorde rätt val att inte stanna. Jag är inte så säker....men nu får jag göra det bästa av situationen. =D

Just ja, råka färga min T-shirt rosa nyss också..ifall ni undra.

 

 

- I am a rockstar I got my rockmoves -

Kommentarer
Postat av: Idan

Nej jag är ledsen det är helt fel val att inte stanna ;) vi kommer så toksakna dig att det gör ont i hjärtat :(....

2010-01-13 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0