Dag 321 - 44 dagar kvar

Åh hej och hå..jag har världens värk i benen idag. Jag och Elin bestämde oss nämligen för att åka skridskor igår..eh ja..Julia vet ju iaf hur jag ser ut när jag åker skridskor..fast jag måste säga att jag blivit bättre sen gymnasiet. Kan ju bero på att jag inte behövde ha en klubba och jaga en puck utan faktiskt kunde fokusera på benen och vart dem skulle.

     

Ja, skridskorna var inte dem snyggaste och var antagligen gjorde på 1600-talet. Men ja, åka av blev det iaf. Och jag tror att det skulle vara någit liknande om jag använde högklackat...lika vingligt och lika snygga ben huh?



Nu ska jag iväg på en liten promenad. Jisses..det här nya 2010 var tydligen lika lite sant som mitt nya 2008, 2007 eller 2006.  Ingenting går ju som man vill...men ja, snart så. Jag tror 2011 blir mitt år.



- You're my better half -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0