Dag 322 - 43 dagar kvar

Måndag är här igen,  urk..jag hatar måndagsmorrnar...alldeles för stressigt för min lilla mage. Iaf, igår träffa vi en eny Dansk tjej, väldigt trevlig och lyckligtvis över 21. Min LCC ringde mig för att jag personligen skulle ta kontakt med denna nya danska tjej...om det var för att jag är en så trevlig prick? Ha låt er inte luras..det var endast för att det kommer bo en dansk tjej som aupair här efter mig. Och eftersom min LCC är dansk så vill hon att de danska tjejerna ska hitta varann på en gång. Alltså Jag får bli kompis med henne så att den nya kan träffa henne på en gång =).

Iaf, jag såg Leap Year igår. Mycket charmig och rolig film, med underbara Amy i huvudrollen. Vi gillar rödhåriga. Och guud vad jag vill leva i en film, ni vet..vara så där barnsligt lycklig och kär och bo på Irland?

Idag hände inte så mycke, har kikat på hur jag ska kunna skicka hem saker...sjukt dyrt men annars bra. Jag får nog slänga en del kläder i annat fall. Usch vad det närmar sig nu!

Snart hemma i mitt vinterland =)

 

- Maybe baby I'm a heartbreaker -


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag skickade hem en stor kartong med kläder, minns inte hur många kg men rätt mycket var det. Kostade typ 100 dollar. Men billigare än övervikten på flyget. Skickade det via posten.

Kram Pauline :)

2010-01-12 @ 22:04:26
Postat av: Nattiz

Ska vi flytta till Irland? :P

2010-01-13 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0