Dag 324 - 41 dagar kvar

Oj, vad jag gillar spotify :)...en hel värld med låtar som Mia inte visste fanns förut. Får hoppas att familjen har överseende mitt poppande.

Idag har barnen varit sjuka..vilket alltså betyder att alla stannar hemma och springer runt som galningar och gör livet surt för mig. Jag fattar inte varför barn inte kan sova som vuxna när de är sjuka..skulle ju göra mitt jobba en aaaaning lättare. Just ja, skar typ av mig halva tummen idag också...varför ska min hostdad slipa knivarna för? Ytters onödigt om du frågar mig.

Håller på att planera helgen nu. Katya fyller år, men känner för att dansa. Ja valen är svåra även i I-land ska jag tala om.

 

 

 

- It's not that I don't like you I'm just kinda busy -

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0