Dag 330 - 35 dagar kvar

Inspg precis att jag glömt en 3:a på förra dagens nedräkning, haha ja det va ju ett tag sen de va dag 29 i det här landet. Shit va allt va nytt då..och shit va mycket jag har hunnit med sen dess. Platser man besökt, människor man träffat, kläder man shoppat ja ni get the picture. Herregud att jag ska snart ska hem igen!

Man måste ju iaf älska posten i detta land, Klickade hem jackn för 2 dagar sen och idag så stod den utanför dörren. I ett väldigt icke effektivt land måste jag säga att posten imponerar.

Nu ska jag kolla vänner och äta glass. Träningen? Äsch..finns ju så många flera nyår att hålla nyårslöften till. Jag är bara 24 år!





- one love -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0