Dag 331 - 34 dagar kvar

Kom precis hem från middag på Cheesecakefactory med Linda och Katrine...ja pasta än en gång..måste våga ta nåt annat nån gång, har ju inte så många fler chanser på mig.

Idag var det en ganska lugn dag. Jag hade bara ena tvillingen med mig till Playgroupen vilket var rena semestern. Håller lite halvt tummarna för att jag bara får en krabat när det blir dax. Sedan på eftermiddagen åkte jag med ungarna till Katrine på playdate. Underbart med familjer som har plastsaker som låter och snurrar, de älskar min barn.

Imorgon ska jag träffar Ida på morgonen och sen får jag se vad eftermiddagen bjuder på.

Lägger upp en bild på min nya supertuffa snowboardjoacka...jag vet att kvalitén är dåig och att prislappen sitter kvar..men ja, det är sån jag är =)


- I will always be in your way -

Kommentarer
Postat av: sandra

gud va kul att bo i USA! jag är helt kär i cheesecakefactory, kan du inte skicka lite cheesecake till mig! :D

2010-01-22 @ 21:49:52
URL: http://finflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0