Dag 333 - 32 dagar kvar

Fredag igen då, usch vad veckorna springer fram. Men ja, denna helg är det mycket som står på schemat. Ikväll blir det utgång med de svenska tjejerna i DC, imorgon jobb och sedan Arlington cemetary på eftermiddagen på kvällen får jag se vad som händer. På söndag ska jag in till DC igen och besöka amerikanska historiska museet och poträtt museet, och köpa med lite souvenirer hem. Jag hoppas ju på en tidig kväll i säng på söndagen men mina svenska brudar brukar gilla bio så vi får se =)

Full rulle och allt ska hinnas med. Puh, tur att jag gör saker så jag slipper shoppa iaf, har ingen plats för nånting av vad jag vill ha med. Får göra tre högar sen när jag ska packa, en "måste" hög, en "kanske" och en "om det finns plats".

Nä nu måste jag göra iordning mig. See yah

En bild från föraa helgen på Third! Yeah!

 

- I don't wanna wake up from you -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0