Dag 336 - 29 dagar kvar

Herregud, nu är det inte många dagar kvar =)

Kom precis hem från Åsa, umgicks lite med henne och hennes "vän"..hehe..ja vi titta på Drumline med han killen som tatuera in Mariah med stora bokstäver på ryggen..Nick tror jag han heter. Iaf, filmen är väldigt bra även fast killen är mindre bra.

Annars har jag jobbat 10 timmar i sträck idag. Jag och pojkarna var i lekgruppen på morgonen och på eftermiddagen hade jag och Caroline playdate med Elin och hennes flickor.

Nä nu måste jag sova..eller ska Greek först och sen sova.

Bild på när jag för första gången åt mussla...de va i torsdags..och jag kommer aldrig göra om det.

 

- I never said I love you..at least not sober -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0