Addiction!

Okej, det här är lite pinsamt..eller jo väldigt pinsamt är det.
Jag och Andreas har fastnat i ett beroende. Nej, det är inte alkohol, droger, godis, cola eller något sådant.
Vi har fastnat för Dr Drew och hans Celebrity Rehab.

Att det kan vara så otroligt beroendeframkallande att se kändisar gå igenom dessa plågor och hemskheter som avgiftning innebär. Jag vet att man inte ska skämta om rehab men jag kan inte hjälpa det. Hur kul är det inte att Dennis Rodman tyker han är så mycket bättre (lägre) än alla andra? Eller att Mike Starr säger "man" efter varje mening? Fast det bästa är ändå att se Dr Drew sympatiska uttryck, med plutande mun.

Och i senaste avsnittet kom ju Kari Anne in och retade gallfeber på alla andra. Åh I löv it!

Om jag borde skaffa riktigt hobby? Jo jag ska, när jag börjar som lärare ska jag. Men tills dess ska jag gotta mig i andras olycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0