Åh fredag igen!

Alltså, vars tar dagarna vägen? Nu är det fredag igen. Jag kom precis hem från min journatt och ska snart laga frukost till min herre som fortfarande sover. Han var så söt imorse när jag kom hem, låg där i sängen och kramade Simon. Men ja, nöden har tydligen ingen lag hahaha.

Imorse när jag vakna upp (om än på jobbet) så tänkte jag "åh himlen är blå, det är sommar, det är sol..jag ska bada och äta glass"..när jag sen kom ut från lägenheten och märker att det blåser nåt så fruktansvärt och är kallt så dör mina drömmar. Jag börjar faktiskt starkt fundera på om det är så att Luleå blir utan sommar i år. Jag vill tillbaka till varma USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0