Rödhåriga!

Idag när jag var och träna så såg jag samtidigt på Doctors (ja, tv när man tränar är bra!) och då prata dem om rödhåriga. Nu är alla läkare i Doctors väldigt virriga och pratar inte så värst sammanhängande..men jag fick dock fram ur samtalet att rödhåriga tydligen har en gen som ger dem högre smärtgräns än andra människor med normal hårfärg..ehh va! Ja, det vore ju toppen om nån berätta de för huden under ögonrbynen varje gånge jag plockar dem!! Det gör skitont!

Jag tror allt som sägs av icke rödhåriga om rödhåriga är falskt! Allt vi rödhåriga säger om varandra är däremot helt sant!




Allt som jag är Julia Roberst säger om varandra är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0