Sega Lördag!

Åh jag älskar att vara ledig på lördagar. Dock vore de roligare att vara ledig i en stad där det faktiskt händer något. Jag har tråkigt, patetiskt tråkigt faktiskt. Så tråkigt att jag frivilligt följde med till Storheden bara för att köpa ett dataspel...Oh that is low!

Sedan har jag spenderat dagen med att titta på Everwood och dregla över Ephram Brown. Märk att jag aldrig faller för personer utan roller.

Igår var desto roligare. Jag, Ida och Klara hade tjejkväll, gjorde middag, såg film, åt kladdkaka, drack Rosé och åt mer kladdkaka. Sådant är underbart.

Nej, nu ska jag inte depremeras mer av denna tråkiga vardag och vädret...nu ska jag hitta en fancy restaurang och spendera mina pengar och dränka min soger i mat och sprit! (eller cola med tanke på nacken, tror inte den gillar för stor alkoholkonsumtion).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0