Tillbaka!

Äntligen är jag hemma efter en veckas åkande genom hela sverie, och halva Danmark. Vi började med att åka ner till Göteborg och hälsa på Nathalie, mysigt..men alldeles för lite tid. Jag och Nathalie spenderade hela dagen i slottsskogen. Morgonen efter tog jag och Andreas båten över till Danmark och hälsade på min familj från USA. Vi promenerade på Ströget, åt god mat i Nyhamn, hälsade på Sorens släktingar och såg lilla sjöjungfrun på bildskärm (ja, vi upptäckte att hon tydligen va utlånad till Shanghai)

Efter två dagar i Köpenhamn åkte vi tillbaka till Göteborg för att umgås med min syster. Jag passade också på att träffa Ida och Linda. Besökta naturhistoriska museét och sträcksåg Varuhuset då vädret var lite dåligt.

Efter Göteborg åkte vi till Julia i Stockholm. Sol, bad och fest. Som alltid med Julia =)

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0