Bröllopsyra!

Åh vad det är mysigt med kärlek! Idag har tittat på bröllopet nästan hela dagen (hann med att jobba också) och jag tycker det är så vackert. Victoria och Daniel är så vackra tillsammans och dem ser så lyckliga ut ihop, ni vet sådär mysigt nästan på gränsen äckligt lyckliga ut..man kan inte annat än älska dem.

Jag tycker det är intressant att man beter som att man nästan känner Victoria och Daniel. Jag menar, hur kan man vara glad eller lycklig över att bröllop mellan två helt främmande (för mig) människor. Helt ofattbart!
And btw, hur häftigt måste de inte ha varit för prins Daniels föräldrar att gå på röda mattan med alla dessa kungligheter...det är ju nåt att berätta på lunchen på jobbet på måndag. Och en annan sak..rolig ledighetsansökan "jag måste ha ledigt den 19:e juni för då ska min son gifta sig med kronprinsessan av sverige" Gotta love it!




Älska mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0