Hemma!

Äntligen hemma!
Jag har kommit fram till att jag faktiskt inte gillar att vara ute i naturen, utan dusch och speciellt när det är kallt! Jag hade som en föreställning om att jag och Andreas skulle åka till Rippfjäll, det skulle vara varmt och soligt..vi skulle bada och jag skulle visa honom en massa minnen från barndomen. HA! Det var svinkallt, och kryp överallt!

Men det var mysigt att träffa mamma och pappa, och det var mysigt att visa Andreas min koja som jag byggde när jag var 8, Umnäs där min mormor och morfar ligger begravd och sen vart vi brukade bada. Så utforskade vi vinden också...där jag och min syster bodde under sommrarna i stugan. Och det var god mat och dryck. På det helt en väldigt mysig midsommar!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0