Lite konstigt

Jag har tänkt på en sak...
Det är inte alla gånger jag ser en film två gånger..ännu mera sällan 3..men ibland händer det, och då blir det oftast gamla svenska klassiker som SUNE eller liknande. Ikväll har jag sett första timmen av filmen YRROL (jag somnar ju alltid när jag ser film) och jag har inte skrattat så mycket nånsin. Jag tyckte den va rolig när jag såg den sista för nåt år sen, men nu fattar jag så mycket mer och allt blir så mycket roligare. Det bästa i hela filmen är när två män ska laga en stereo.."Tun är tyska för tuning" hahaha jag dör!

Iaf. min poäng var att jag tror att humor mognar den också. Om ni inte fattar så se YRROL.

Iaf, idag har varit en ganska seg dag. Jag har varit tandläkaren och fixa bettskena..inte så himla kul. Nu är det slut på natthånglet.

Just ja. såg en kille idag...sjukt snygg...påminde om en annan sjuk(t snygg) kille. Men ja, Andreas blev svartis så de va väll lika bra att jag inte kände honom.

Nu ska jag sova, jobb imörrn igen. Whatz up with that lixom.




Kommentarer
Postat av: Nattiz

YRROL!! Jaaaaa!! Vi måste så se när vi ses :D

2010-08-18 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0