Morgonpigg!

Jag har tänkt på en sak...varför i hela världen måste jag vara morgonpigg? Vad fasiken ska de vara bra för? Vem har gjort så jag måste kliva upp åtta på morgonen, sträcka mig i morgonsolen och sjunga nån glad låt om hur man seizar dagen? Jag kanske också någon gång vill ligga kvar i sängen, dra täcket över huvudet och sova fram till lunch? Och jag har dessutom en ledig dagidag!

Och vem ska jag skylla det här på? Mamma? Pappa? Någon ond föskolefröken? Gud?

Och den andra frågan: Hur i hela världen har jag lyckats få en kille som inte är morgonpigg för en femma? En kille som hellre sitter framför TVspelet till 5på morgonen och sen sover tills fotbollen börjar på TVn?

P.s. Ja, nu kan de ju vara så att min kille har semester och därför lägger om dygnet som han vill medan jag får slita vidare i ytterligare 3 veckor innan min semester....

Här ligger jag helt klarvaken 8.20...snart kommer sången. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: mamma

du brås på din far han är också morgonpigg vi ses snart.

2010-06-17 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0