Myrorna

Idag var jag och Andreas duktiga. Vi rensade ut garderoberna och åkte till myrorna med kläderna som vi inte ville ha längre. Det vi inte tänkte på var att 6 kassar och väskor är liiite svårt att transportera ut till storheden på cykel. Vi såg ut som två sopberg som cyklade, ja jag är inte ens säker på att vi syntes där under kassarna med kläder.

Vi försöker bli av med så mycket som vi kan innan vi flyttar ner till Uddevalla. Vi har kommit på att vi vill köpa mest nya saker. Mest för att jag inte har annat än kläder upppe i Luleå som den hemlösa människan jag är och de saker som Andreas äger ser ut som...ja skräp. Förutom TVn då =)

Nu Spanien och Torres...eh mumma!

P.s. Andreas fick en telefon idag...tydligen var de nån desire töntig telefon...så nu är man nr 2. TYPISKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0