Nytt jobb nya utmaningar

Jaha, sitter i soffan med morgonrocken och funderar på vad jag ska göra med alla timmar jag har till godo denna morgon? Ge min pojke frukost på sängen?...neeej. Facebooka och leka datanörd? JAAA!

Iaf, jag börjar nytt spännande jobb idag. Jag ska för första gången i mitt liv jobba som personlig assistent. Det kommer bli välidigt spänannde. Speciellt tiderna. Jag har aldrig tidigare jobbat längre än 18 (läs barnomsorgen och skola) och nu ska jag helt plötsligt börja jobba nätter och kvällar och helger. Ja, jag vet inte riktigt hur de kommer gå. Kommer jag fungera på ett jobb efter 18? Tveksamt.



Nyvaken och ingen aning alls var denna morgon ska innehålla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det fixar du, det ligger i våran familj att jobba obekväma tider. Lycka till med det nya jobbet.

2010-06-09 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0