Söndag igen!

Alltså vart tar helgerna vägen? Klockan är nu snart 3! söndag eftermiddag och jag sitter fortfarande i pyjamasen. Jag behöver längre helger, eler iaf längre dagar under helgerna.

Igår var det avslutningsfestival. Åh mysigt tänkte jag och såg framför mig en massa folk på filtar och sol och god mat och trevlit sällskap och kanske en och en annan schlagervisa. Gissa om jag kände mig lurad. Jag fick iofs filt, trevligt sällskap och god mat, men till vilket pris? Regn, fruktansvärd kyla, dålig musik och dessutom typ noll övriga människor. Nej, jag är besviken.

Men sen såg jag att alla tydligen valfärdat till STUK istället..för där fick man typ inte plats.


Men trevligt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0