Torsdag

Idag jobbade jag på en förskola, det är så bra med förskolor..barnen där säger verkligen vad dem tycker, man vet liksom att man lever

4-årig pojke: Du är så smal, vart är ditt barn?
Maria (överlyckig för du-är-smal kommentaren): Jag har inget barn, jag är för ung
4-åringen nu med argt uttryck: Gillar inte du barn? Alla har barn.


Så ja, nu vet tom 4-åringarna att alla har barn i min ålder. Jag tror det är guds sätt att säga "sätt igång och producera, snart är det försent..du är iaf halvvägs till 50 i sommar.

Nu vill jag tillbaka och lära tonåringar om Gustav Wasa.




Det är så underbart med webcam, vill man va snygg fixar den det. Vill man va ful fixar den det också. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0