Träning

Okej, jag har börjat med något jättedumt. Jag tänkte att jag skulle ta tag i det där med träningen en gån för alla, beach 2010 är ju typ snart borta. (detta är inte det dumma), men eftersom löpning inte gör det för mig så har jag provat en massa olika gruppträningar på gymet. Amen guud...inte visste jag att man måste vara dansare eller iaf ha bra koordinations förmåga (ni ser jag kan inte ens stava till det) för att kunna träna ihop med andra idag. Träningen den senaste veckan har alltså resulterat i att jag känt mig som en idiot med alla olika hopp och förgjorda dansprogram. Jag tror jag återgår till vanlig hederlig spinning, om dom nu inte gjort om det så man ska byta cyklar med varandra mitt i.

P.S...varför heter allt body? Bodybalance, Bodycombat, Bodystep?? Nu vet jag iaf att så fort de står Body framför så springer jag långt långt långt bort. fa ta dem om de börjar med bodyspinning!!


Hitta en ursöt bild på mig och katya igår. På tal om Body liksom??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0