Godisråtta

Ja, jag har åkt dit igen. Jag har ju lovat mig själv att jag inte ska äta godis...och jag har inte ätit godis på 3 veckor och så åkte jag förbi "godishuset" och naturligtvis föll jag för frestelsen.
Det här är som med vilket beroende som helst kan jag lova, just nu känner jag panik över att behöva starta från ruta ett igen. Och vilken skam jag måste känna när jag ska berätta för mina nära och kära om mitt snedsteg. Det blir nog rehab igen alltså.

Btw..de borde göra en godis rehab på teven så jag kan vara med där.



Man kan verkligen se hur långt nere i träsket jag är!

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Hahahahahahahahahaha!!! garvar så jag döööör

2010-08-18 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0