Helgen borta

Ojdå, nu glömde jag visst att skriva igen! Jaja, alla mina miljoner läsare får snällt hålla sig.
Iaf, helgen var riktigt kul. Var som sagt och grattade Ida i lördags, hon tog examen och kan nu vara med i de vuxnas klubb =)
Lördag kväll så var jag ute, och ja de va...som de brukar vara...alldeles för dålig musik och alldeles för lite snygga killar. Men trevigt sällskap iaf!
Söndagen gick till absolut ingenting, jag tror inte ens jag lyfte mig ur sängen! haha. Men jag ladda för en ny jobbvecka på bästa sätt.

Nu har jag precis kommit hem från en lååång dag på jobbet. Var på fria Emilia idag, det är en reggioemilia inspirerad skola..och jag måste säga att jag gilla den.
Sen var det dags för arbetsintervju...kanske kanske att jag har jobb i sommar. Hoppas!

Nu ska jag äta..GRILLAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0