Lördag

Vilken mysdag jag haft idag...och helt själv dessutom! Ibland är det skönt att vara helt själv och inte tänka på något. Jag har ägnat dagen åt att se klart säsong 3 av greek och sen såg jag såklart körslaget och ny En nannys dagbok.

Körslaget är en helt fantastisk programidé föressten. Åh, vad jag skulle önska att någon från min hemstad va känd och ville vara med i körslaget, ja så kunde jag vara med i den personens kör.
Jag hejjade såkart på Kalles kör eftersom han ser ut som min pappa, men Picassos MJs framträdande är helt otroligt. Det är sådant man vill vara med om själv, sjunga i en kör som både sjunger och dansar...bra också!

Men men, nu har jag drömt klart om de så nu går vi vidare. Imorgon börjar ett nytt hälsosamt liv, mer motion, mer grönsaker mindre chips. (kan bero på att jag för närvarandet känner mig helt uppsvälld efter att ha tryckt i mig en hel påse ostkrokar). Men jag ska försöka iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0