Jomenvisstserruattsåärde

Herrgud, man får väll skylla på att man är sjukt upptagen....och då hamnar bloggen på sisådär sjuttioelfte plats.

Veckan har iaf varit sjukt jobbig. Längsta veckan på länge. Många sena föräldrarsamtal, samtal på skolan och så lektioner och planeringar på det. Ett utmärkt tårta.
Det jobbigaste med att vara lärare måste helt klart vara allt arbete som inte har med lektioner att göra.
Jag klagar inte, definitivt inte...det var ju pga det här som jag blev lärare.
Men jobbigt är det, man vet att man lever.

På tal om lever, idag är det innebady igen. Känns som mitt liv bara är innebandy och skola just nu.
Iaf, i eftermiddag står Gbg för motståndet och jag är taggad som få.
Vinst? Knappst. Ha kul? Det är det som räknas.


Dessutom har mina favoritpojkar precis fyllt 2 år. Fick kort på dem och det är helt otorligt vad stora dem är. Kan inte vänta tills 27:e när jag får träffa dem. Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0