Takin' back my love

You're never gonna change, am I ever gonna realize?


Jag är helt slut, kom hem 22 igår och så upp 05 imorse och iväg på jobbet. Jag är som ett barn, äter, sover och jobbar  (fast barn kanske leker?). Hade föräldrarmöte igår, mitt första som lärare och det var...urjobbigt! Det kändes som en propp gått ur när jag var klar. Jag har gått och vart nervöser och sen när allt är över så tar luften slut...typ.

Så ja, ingen innebandy idag..ska snart gå och lägga mig istället så kanske jag orkar ha normala lektioner imorgon. Tvätt och städ med åk 7 står på schemat.

Btw, va med i tidningen igår. Matchreferat från helgens match...stod att Maria Svedberg gjorde 2 mål...Tack för den! När jag inte gör mål då kan jag inte va med i tidningen och när jag väll gör mål då skriver de fel namn! När i hundan ska jag få va med i tidningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0