I learned to live half alive

Imorgon, imorgon är vi två

Åh herregud vilken seg dag. Schemändring så sjuorna hade orintering halva dagen, det betyder att lilla jag var ledig hela eftermiddagen. Eller vänta låt mig ta tillbaka det där...planering heter det..3! timmar i sträck framför datorn för att skriva Tvätt och städ kompendium - kartritning. Gissa om mina ögon är fyrkantiga!

Btw, var det någon som såg partiledardebatten igår? Om jag inte mist synen helt så måste jag säga att Freddan såg lite rädd ut för Socialdemokraternas firts lady. Jag har aldrig tänkt på Reinfeldt som rädd förut, han ser ju alltid så självsäker (snygg) ut?
Iaf, jag måste nog säga att Mona vann den debatten. Jag väntade mig mer av Fredrik, det gjorde jag. Men men, ibland ska väll kvinnorna vinna också.

En annan sak som ingen blir gladare av att veta är att vårt internet suger! Segare internet får man ju leta efter!



Åh, jag saknar min webcam. Och ja, jag lovar att nån gång ska jag komma på någonting
som är roligare att ta kort på än mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0