Inte helt ok!

Det här är inte ens roligt längre! Jag har tappat rösten!
Alltid när jag blir sjuk så sätter sig förkylningen på stämbanden, och det resulterar alltid i att jag måste vara tyst i typ 3 dagar! Ni som känner mig vet hur svårt det är!

Iaf, nu har jag spenderat heeeela lördagen med att vara tyst och hosta för mig själv. Eftersom det bara fanns dåliga program på TVn så städa jag, typ i brist på annat. Och då hitta jag PS3 sladden som varit borta! JAA, fatta lyckan..nu kan jag se OTH hela helgen. Wohooo

Så nu ska jag äta spaghetti, knarka hostmedicin och dergla över synen av James Lafferty



Det är inte många vita killar som gör det för mig, men James lyckas (tillsammans med han Nate från Gossip Girl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0