Just don't give up

Oj, ni kanske tror jag strök med på båten! Men icke! Jag lever och nu bloggar vi igen.
Jag har haft så sjukt mycket att göra de senaste dagarna att det är sjukt. Lägenheten ska fixas, lektioner ska planeras, krissamtal ska has och sen ska man ju hinna träna innebandy också =)

Iaf, båtturen gick super. Eleverna var superduktiga och seglade båten helt själva en dag. Jag var så stolt. Jag följde ju med mest som kock och att laga mat på en bå som guppar fram och tillbaka var inte det lättaste kan jag lova. Man kan ju blir sjösjuk för mindre om man säger så.
Dessutom fick jag möjligheten att se både Lysekiloch kärringön. Lovely.
Fatta att det finns platser där man inte kan köra bil utan måste ta sig fram med båt. Det är ju sånt man bara hör om....

Just ja, så har innebandysäsongen böjat. Ny stad och nytt lag.
Jag var ringrostig och paja armen på en tjej. Bra start? Den som lever får se.
Ont i kroppen har jag iaf.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0