Onsdag

Shit pommes frites alltså..
Dagarna bara flyger iväg..svisch så var det onsdag igen.

Det enda negativa med skolan är att jag snart kommer rull fram,
fikat på det stället tar aldrig slut. Ät det inte lärarnas riksförbund som bjuder så är det nån kollega som provat nåt nytt recept. Inte för att jag klagar, men vågen kommer nog göra det snart.
Och ingen träning har det blivit än heller, jag tänker hela tiden att jag ska träna. Men så kommer jag hem, sätter mig vid datorn och sen är klockan helt plötsligt 9. Inte lätt!

Nä nu ska jag ta och rulla till TV:n igen, Bäst att passa på medan man fortfarande får plats i fåtöljen sp att säga.


Kommentarer
Postat av: linda

Passar du på att FROSSA när inte Andreas är där ;P

2010-09-01 @ 23:35:42
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0