Söndag!

Jag gillar söndagar, man kan bara ta det lugnt och stressa ner. Oftast ingenstans man ska, man kan gå runt i mysbyxor hela dagen om man vill och man behöver inte ha dåligt samvete för att man ligger i soffan och tittar på One Tree Hill hela dagen.

Jag har hunnit med att shoppa lite livsnödvändiga saker till lägenheten idag. Typ tandbostmugg, platsfolie och galgar. Och så strumpor! Av någon konstig anledning så har typ alla mina strumpor gått sönder.

Nu ska jag planera lite HKK och SO lektioner. Åker ju bort nästa vecka så måste fixa uppgifter till vikarien.
Det är konstigt sånt där. För 4 veckor sen var jag vikarie, nu gör jag uppgifter till vikarien =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0