Tillbaka efter helgen!

Åh herregud, det är måndag och jag är ändå inte helt återställd. Haha, en helg med Nattiz är mer än jag klarar va tydligen =)
Men sicken rolig helg jag haft, på fredag blev det utgång inne i stan, några öl på bishop i trevligt sällskap. Synd bara att det alltid blir så sent när man bara tänkt vara "social ett litet tag". Speciellt som jag och Nattiz satte i oss en massa Tacos, bytte till mjukisbrallor och tryckte kexchoklad i munnen...men vem har sagt att man inte kan byta kläder och gå ut istället?
På lördag vart de hemmafest, och tråkigt nog var jag aptrött...orkade inte ens vara vaken efter midnatt. Epic fail!

Ett plus för helgen var iaf att jag fick fyllediskutera med en moderat. Är alltid lika roligt när man varit ovänner i typ två timmar och sen kommer på att pratar om olika saker haha

Nej, nu ska jag däcka. Skola imorrn...tur att de e barnen som måste plugga denna gång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0