100 kg tyngre!

Åh jag ska aldrig mer äta i hela mitt liv! Vad jag trodde skulle bli en mysig två dagars weekend med Andreas föräldrar i Övik förvandlades snabbt till en matmardröm...det var mat och godis överallt! Och ja! jag var tvungen att äta precis allt...tom de där sista torra ahlgrens bilarna längst ner i ägget som ingen annan ville ha. Som jag ångrar det nu!

Nej, vet ni vad nu får det bli ändring. 7 veckor till sommarlovet, jag får väll bli nyttig eller nåt! Fast jag kanske kan börja imorgon...eller på söndag? Eller måndag..måndag får det bli då är ju påsken över på riktigt. Fast jag får nog äta på helgen..och fredag...och onsdag! Och torsdag om det är röd dag.

Nu får ni ursäkta men jag måste spy...




Innan Ö-vik                                                           Efter Ö-vik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0