Hurtful

Jag tror jag blir galen! Ska aldrig mer boka resa till USA iaf...inte om man måste betala dubbelt.

Ja okej, kanske överdrev en smula....men faktum är att flygbolaget som jag ska åka med har tagit betalt en gång för resan och sedan gjort ett reserverat belopp också..vilket betyder att min resa för tillfället kostar närmare 20.000 kr. Mindre roligt. Ja antagligen kommer jag få tillbaka pengarna imorgon när deras kundservice öppnar...och dem kan ju räkna med att jag kräver FETT ersättning för detta. Hej första klass trevligt att ni ville ta med mig till USA idag =)

Annars rullar livet på som vanligt. Jag jobbar mesta tiden av dygnet.

Just ja, var ju på volleyboll turnering i helgen med lärarna på min skola. Volleyboll är kanske inte min grej, det där med att blocka 2.5 m upp när man är 150 cm kort är kanske inte en bra grej. Och när man dessutom får en retired handbollspelare på 2 m så är det safe att säga att jag inte blockade bäst i mitt lag. MEN jag vann nog ligga-på-golvet tävlingen. Det kan mina knän vittna om iaf!

Nu väntar jag på filmen på 3:an...har skyhöga förväntningar!



Snart får jag krama mina favoritpojkar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0