Känner mig gammal!

Herregud alltså..känner att jag måste hitta nya bekantskaper. Skulle inte vara helt fel att börja umgås med människor som inte klagar, snackar skit eller letar efter dramatik hela tiden. Antingen har jag blivit tråkig eller så börjar jag bli gammal...men orkar man bry sig om vem som gör vad hela tiden? Nej, vad hände med att se livet och allt med livet från den positiva sidan?

Äntligen Fredag! Jag spenderar helgen med Andreas och Glee...eller jag iaf fredagen sen får vi se. Imorgon ska jag iväg och kolla fotboll och då hoppas jag verkligen att all slask och blåst försvunnit. Jag visste att det var ett misstag att flytta söderut!

På söndag är det match igen! Nu jävlar måste vi ta poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0