Would you hold it against me?

Fy fasiken va veckorna springer iväg. En och en halv vecka kvar till sportlovet, och det känns som de va julafto igår. Det här funkar ju inte, snart är jag ju 26 också. Hemska tanke!

Just ja, ifall nån glömde så var jag med i tidningen (bohuslänningen) igår. En väldigt proffsig och ursnygg innebandy bild...jodå både bena och armarna spreta åt olika håll, och tom tungan va ute. Snyggt! Jag fantiserar ju om att bilden va i tidningen för att jag var grym på planen men istället skrevs om premiär match i nya hallen...vill ju inte tro att jag hamna på bild av slump lixom.

Nä, nu ska jag laga en god soppa och sen iväg och träna. Jajjemen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0