Dagens roligaste...

Jag vet att jag kanske inte borde, men det är ganska roligt....
Ni vet att arla har börjat med den där BRIS reklamen bak på mjölkpaketen, där kändisar har bilder från sin högstadietid? Mina elever tycker Agnes är klart snyggast och idag satt ett par killar och kommenterade hur snygg hon är. Så tar en av tjejerna paketet och tittar skeptiskt på det. Tillslut säger hon: - Men det här är inte sångaren Agnes va?
En annan tjej tittar på henne och säger: Jo det är klart det är!
- Men då såg ju hon ut som en kille på högstadiet.
Den andra tjejen kollar konstigt på henne och tar mjölkpaketet. - Men åhh det här är ju Robin Söderling!
Jag tyckte det var ganska roligt att hon ens övervägde att Agnes kunde sett ut som Robin på högstadiet =)
Men nu får det vara slut på dagens skämt och istället blir det mer innebandyträning. Kommer snart bli tränad om jag inte aktar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0