Första dagen på jobbet...

Eftersom detta är första gången jag har jobbat så pass länge att jag kommer tillbaka efter ett lov, vet jag inte riktigt hur första dagen efter lovet ska vara...men min var fasiken den jobbigaste nånsin! Jag har två lektioner på hela dagen..inte jobbigt jag vet! MEN jag sprang runt hela dagen, leta reda på elever, på lärare och alla andra människor på skolan...skriva en massa åtgärdsprogram och göra nulägesbeskrivningar....usch! Jag som hade väntat mig en lugn och nästan tråkig dag...

Men ja, det var väll därför jag valde läraryrket...att man aldrig har tråkigt. Ja just ja...och alla underbara elever förstås...såklart...typ.

Men ja, efter att bara ha sovit fyra timmar förra natten måste jag nog sova nu..ska bara....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0