Hemma igen!

Efter två veckors julledigt så är jag äntligen hemma igen, och ja återigen får jag väll be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Denna gång får jag väll skylla på att jag haft bättre saker för mig än att skriva i bloggen...om man är på semester så känner iaf inte jag för att skriva på en dator =)

Har haft det helt underbart i USA, det är skumt det där med att sakna saker. Jag har saknat mina bebisar, mina kompisar och allt man kunde göra over there! Men sen kommer man dit och då är det inte samma sak längre. Jag antar att vissa saker ska vara kvar i det förgångna helt enkelt.

skriver mer sen...kom just på att jag är på jobbet och då är det kanske bra om man jobbar också.

Men medan jag jobbar så lyssnar jag på detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0