Holy crap!

Yes, har äntligen hämtat mig efter den hemska brottningen. Ja, hemsk va precis vad den va...jag va ju dit med en kompis...men hon var för lång för att vi skulle kunna träna ihop så jag fick träna mot en 17 tjej..SOM TÄVLAT I BROTTNING! Jag hade så ont i kroppen i söndags att jag fick rulla ur sängen från sidan. Kan fortfarande inte skratta riktigt eftersom jag har så ont i magen.

Ni säger att jag är dåligt tränad..jag säger att brottning suger!

Igår tränade jag igen, denna gång var det fotboll..för första gången på ett år. Att säga att jag stannat lite i utvecklingen är en underdrift. Men ja, vad är livet utan utmaningar?

Idag blir det innebandyträning...bäst att hålla sig tiill det man är bra på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0