Match igen!

Ah, jag börjar se en tydlig tendens mellan bloggande och matchdagar. Kanske är det så att jag taggas bäst om jag får skriva TAGGA TAGGA TAGGA på bloggen innan matchen...det funka ju sisådär sist (förlora med 6-7) men vi provar igen.

Idag är det Älvstranden som står för moståndet. Förra matchen gick sådär..förlust med 12-1, men vi kan bättre. Nu kanske vi får spö med 24-2 om vi har tur =) Just ja, denna gången måste vi ge plats för handbollslandslaget i Scandinavium, annars brukar vi spela alla våra matcher där. Men det var tydligen nån handbollsfinal som skulle spelas eller nåt. Så ja, vi får nöja oss med lisebergs hallen.

Nej, nu måste jag äta. Sist jag spelade på tom mage så blev det kaos.

SÅÅÅ...TAGGA TAGGA TAGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0