Nu så..

Jag tror jag sovit bort hela helgen...suck..har vaknat vid halv tolv de senaste dagarna. Jag hatar verkligen sådant..nu känns det som att jag inte gjort annat än sovit...aja. Det tar jag igen nästa helg =)

Usa alltså, var väldigt trevligt. De första dagarna spenderade vi med familjen (min gamla värdfamilj) och lekete turister i DC. Eller ja, Andreas lekte turist, jag har ju sett det mest =) Vi hängde iaf på Pentagon och Arlington kyrkogården de första dagarna. Vi hann också med måde Pentagon Mall och Montgomery Mall..så ja en del shopping blev det...en aning fattigare just nu.
Vi hann också med ett besök på naturhistoriska muséet med flickan som jag tog hand om..and she loved it!

Nyår spenderades hos Elin, mycket mysigt. Middag och en massa spel...kunde inte vara ett bättre nyår.

Jag hann med att äta Cheescake factory bara två gånger, hade ju planerat minst en gång per dag...helst två...men det tar vi med oss till nästa besök!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0