Grekland!

Hemma efter en veckas semester på Grekland och känslan är lite...hm bitterljuv...skönt att vara hemma (jag gillar hemma) men också jobbigt att lämna det bekymmersfria livet på Zakynthos.
Iaf så hade jag och Ida en helt underbar vecka. Vi gjorde inte så mycket..solade mest och ät och drack massa gott. Maten var nog höjdpunkten varje dag =) Det var ca 40 grader varje dag så det var för varmt för att göra mycket annat än att ligga i skuggan och lata sig.
Lyckades ju dessutom bränna mig första dagen och fick sola med benen under handdukar resten av resan, och nu flagnar allt bort. Man ska inte bränna sig..det blir aldrig bra!

Nu laddar jag om för en två dagars i Danmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0