Hemma från Köpenhamn

Usch, känns som att jag aldrig är i Uddevalla just nu. Igår natt kom jag hem från Köpenhamn, en väldigt fin och trevlig stad. Dessvärre hann jag inte se så mycket av staden utan var mest med mina söta bebisar som jag hälsade på.
Det är sjukt hur fort barn växer och utvecklas egentligen. Jag träffade barnen i julas och då kunde pojkarna knappt prata, men nu så går det knappt att få stop på kakhålen. De berättar långa historier och även om jag inte förstår allt så är jag väldigt imponerad!
Annars bjöd Danmakr förutom pussar och kramar också på en massa god mat. Jag åt den godaste jordgrubbstårtan jag någosin ätit...och då har jag ätit många tårtor i mitt liv!
Det är en himla tur att jag får träffa dem i Augusti igen, för jag saknar dessa barn för mycket för att
det ska vara hälsosamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0