Hemme från Maiden!

Eh, ja det var ju ett tag sen som jag såg Maiden...men jag har haft fullt upp sen jag kom hem så man kan säga att jag kom hem först nu =)
Iron Maiden var...ganska gammla...ganska lika i låtval och dessutom duktiga på att showa. Även om rock inte är min kopp med te så ångrar jag verkligen inte att jag gick på konserten. Det var en himla stämning och jag fick ju höra fear of the dark!
Efter denna konsertupplevelse åkte jag till Nathalie och festade ut hennes lägenhet. Ja, hon ska flytta så vi hade utflyttningsfest...och med tanke på att saker gick sönder och stearin prydde väggarna kan man ju inte annat säga än att kvällen var lyckad =)
Igår var det match, vi vann med 4-2 och jag tror inte jag behöver säga mer än så!
Nu laddar jag för en vecka på Zakynthos, Grekland med underbara Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0