Bara 4! arbetsdagar kvar.

Det är lite knivigt det därmed att vara lärare, speciellt vid sommartider har jag märkt. Igår var det skolavslutning (jättefin btw) men idag måste jag gå tillbaka till jobbet och jobba i ytterligare fyra dagar. Inte för att jag har något emot att jobba...MEN det känns rätt knasigt att önska alla eleverna glad sommar, tacka av lärare som ska sluta, få tårta av chefen och dessutom en ros för en bra termin...OCH så ska man tillbaka idag och jobba mer? Hur toppar cheferna denna avslutning på tisdag då jag verkligen går på semester? Det är den stora frågan!
Annars står tandläkaren på tapeten idag. Har äntligen lyckas få tid så jag kan ta bort tråden bak på tänderna som envisas med att hoppa av.
Ge mig sommarlov NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0