Efter ytterligare ett långt uppehåll.

Just nu har det hänt grejjer alltså. Så mycket att jag inte ens hinner skriva i bloggen...haha men aja..är ju kanske inte prio ett just nu heller :)

Iaf, för ca 2v sen så var jag iväg på cup å Århus Danmark. Så sjukt roligt. Jag åkte med världens bästa tjejer och vi hade verkligen sjukt roligt. Vi var väll inte sådär världsbäst på planen men nog ägde vi partymässigt iaf. Träffade en massa roliga människor. Och det kan vara så att vissa kvällar är minnet lite mer suddigt än andra kvällar =) Men det är ju så det ska vara.











Sen har jag skaffat mig en ny telefon, jepps en Iphone blev det. Så nu kanske jag kan vara duktig och ladda upp lite mer bilder i bloggen...fast å andra sidan är jag ju inte känd för att hålla min löften heller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0