Rånad av tandläkare och så lite bakfylla på det!

Jepp, här ser nu en tjej som aldrig någonsin ska ha håll i tänderna. Jag gick lyckligt ovetandes om min ekonomiska kris som skulle komma till tandläkaren i torsdags...35 min senare kom jag ut med "rena och friska tänder" men 900 kr fattigare! Har aldrig någonsin kännt mig så lurad!
Sista dagen för veckan på jobbet var lugn, jag städade och sprejade så förhoppningsvis ska silverfirrarna hålla sig bort under sommaren. Efter jobbet drog jag till Linda och fick efter många månaders väntan träffa både henne och Åsa. Det var otroligt roligt!
Söta Åsa och Linda.
På dagens agenda står att försöka ta sig ut till Laxbutiken i Ljungskilje och äta en himla massa glass. Har hört att det ska vara något extra och äta glass där, så...den som lever får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0